TALÁLKOZZ VELÜNK ÉS LÁTOGASS MEG MINKET A BEMUTATÓTERMÜNKBEN

 

Kép

1139 Budapest, Frangepán utca 12-14.

(Munkanapokon Hétfőtől Péntekig 9:00-17:00-ig)

Kép
Kép

+36 1 800 0110

(Munkanapokon Hétfőtől Péntekig 9:00-17:00-ig)

 

 

VAN KÉRDÉSED? NEKÜNK VANNAK VÁLASZAINK! 

 

 

Rendelés

Miután beleszerettél valamelyik termékünkbe, már csak néhány egyszerű lépés választ el tőle, hogy a tiéd legyen.

1. Válaszd ki az áhított színt és méretet, majd kattints a “Kosárba teszem” gombra.

2. Miután kiválasztottál mindent, amit szeretnél, kattints a képernyő jobb felső sarkában lévő “Kosár” ikonra. A kosárban egy áttekintést láthatsz az általad kiválasztott termékekről, illetve azok összértékéről.

3. Ezt követően szükségünk lesz néhány adatra, hogy tudjuk, hová juttassuk el számodra csomagodat illetve, hogy szükség esetén fel tudjuk veled venni a kapcsolatot. Fontos, hogy e-mail címedet pontosan add meg, hiszen ide fognak majd érkezni a rendeléseddel kapcsolatos információk. A rendelés lezárásához el kell fogadnod általános szerződési feltételeinket.

4. Majd ezt követően válaszd ki a fizetési módot és kattints a “Rendelésem lezárása” gombra. Ezt követően a megadott e-mail címedre egy visszaigazolást küldünk a megrendelésedről. Innentől nincs más dolgod, csak tűkön ülve várni a csodás csomagod érkezését.

Miután a rendelésed lezárásra került, sajnos már nincs lehetőséged a cím módosítására. Ennek oka, hogy a hozzánk beérkezett rendelések azonnal feldolgozásra kerülnek, hiszen azt szeretnénk, hogy minél előbb eljussanak hozzád. Miután a csomag átadásra került a futárszolgálatnak csak a futárszolgálattal tudod egyeztetni az esetleges szállításra vonatkozó módosításokat a csomag azonosító segítségével (például, hogy melyik napon vigyék a csomagodat és hová).
Utólag már nincs lehetőséged a kosár tartalmát megváltoztatni. Ennek oka, hogy a hozzánk beérkezett rendelések azonnal feldolgozásra kerülnek, hiszen azt szeretnénk, hogy minél előbb eljussanak hozzád. Ha más termékeket is szeretnél vásárolni, azt egy újabb, külön rendelésben tudod megtenni.

Igen, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül külön indoklás nélkül elállhatsz a rendelésedtől, a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott, indokolás nélküli elállási jog értelmében. Ebben az esetben írásban kell nyilatkozatot tenned elállási szándékokdról. Az elállási nyilatkozatot a https://www.roomfive.hu/aszf oldal mellékletei közül tudod letölteni.

Elállás esetén a termék visszaküldésének költségeit neked kell kifizetned. A termék visszaküldéséről részletes információt találsz a Hogyan tudok terméket visszaküldeni? menüpont alatt.

 

A termék visszaküldésének feltételei A terméket az eredeti csomagolásban, törékeny árú esetén a tömőanyaggal együtt, a vásárláskor kapott számlát mellékelve kell vissza juttatnod hozzánk. Termékeket csak használatlan, sértetlen állapotban áll módunkban visszavenni. Hogyan küldd vissza a terméket: Első lépésként vedd fel kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal (telefonon/e-mailben) és jelezd, hogy el szeretnél állni a vásárlástól, munkatársaink rögzíteni fogják kérésedet és el fogják kérni a cseréhez szükséges adataidat Ezt követően a visszaküldés menete: Töltsd le a visszaküldési nyomtatványt ITT, nyomtasd ki és töltsd ki. Csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban és tömőanyaggal, majd mellékeld a vásárláskor kapott számlát és a fenti nyomtatványt. Juttasd el hozzánk az alábbi címre: ROOM five Kft. 1139 Budapest Frangepán utca 12. Felhívjuk figyelmedet arra, hogy a csomagot mindenképpen biztosított/ ajánlott módon juttasd vissza hozzánk, máskülönben nem garantált a csomag visszaérkezése. A szállítás során keletkezett esetleges károkért felelősséget nem tudunk vállalni. A pénzvisszatérítésre azt követően kerül sor, hogy beérkezett hozzánk a termék. A termék árát banki átutalással fogjuk visszautalni a számládra, a jóváírás legfeljebb 14 naptári napot vehet igénybe.
Törékeny termékeinket speciális tömőanyagok segítségével csomagoljuk a maximális védelem érdekében, hogy sértetlenül, egy darabban érkezzenek meg hozzád. Ezenkívül fontos számunkra, hogy védjük a környezetet, így újrahasznosított anyagokból készült csomagolóanyagokkal igyekszünk dolgozni és téged is arra biztatunk, hogy hasznosítsd újra a csomagolóanyagokat.
Van egy remek hírünk a számodra: nálunk nincsen minimum rendelési összeg.

Miután feldolgoztuk rendelésed, minden esetben küldeni fogunk neked egy e-mailt a rendelés visszaigazolásáról. Amennyiben nem kaptál ilyen e-mailt, nézz szét a Spam mappádban, ugyanis könnyen előfordulhat, hogy valamilyen okból ott landolt. Ha ott sem találod, akkor kérlek lépj velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

+3615100557 (Hétfőtől Péntekig 9:00-17:00-ig)

hello@roomfive.hu

Igen erre is van lehetőséged, munkatársaink szívest örömmel végigkísérnek a rendelési folyamaton. Kérlek lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

+3615100557 (Hétfőtől Péntekig 9:00-17:00-ig)

hello@roomfive.hu

Ügyfélszolgálatunk a kapcsolatfelvételt követően fog küldeni egy e-mailt a rendelés visszaigazolásáról, ezt mindenképp meg kell erősítened a benne lévő linkre kattintva, így tudjuk rögzíteni rendelésed.

Mi a roomfive-nál igyekszünk mindent megtenni, hogy a lehető legmagasabb színvonalon végezzük munkánkat, de természetesen előfordulhatnak hibák. Ezeket mi igyekszünk azonnal orvoslni és pótolni a hiányzó terméket. Amennyiben hiányolsz valamit csomagodból, kérlek lépj kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségek valamelyikén

+3615100557 (Hétfőtől Péntekig 9:00-17:00-ig)

hello@roomfive.hu

Amennyiben a csomagon külsérelmi nyomot tapasztalsz, még a futár jelenlétében írj erről egy papírt (jegyzőkönyvet) és lehetőleg fotózd is le. Amennyiben a csomagod hibás vagy sérült terméket tartalmazna, azt is fotózd le. Juttasd el hozzánk emailben (hello@roomfive.hu) a jegyzőkönyvet a fotóval együtt. Azonnal intézkedni fogunk a termék cseréjéről.
Fizetés

Fontos nekünk, hogy mindenki megtalálja a számára kényelmes fizetési módot, ezért többféle lehetőség közül választhatsz:

  • Online bankkártyás fizetés. A rendelés záró oldalán van lehetőséged bankkártyával fizetni. A bankkártyás fizetések a Simple Pay online bankkártyás fizetési rendszeren keresztül működnek, melynek használata rendkívül egyszerű és biztonságos. A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Bővebb leírást, információt a SimplePayről a weboldalukon találsz: www.simplepay.hu

Az áltaunk használat rendszer Master Card, Maestro, Visa és Visa Electron típusú bankkártyákat tud elfogadni online fizetés esetén.

  • Utánvéttel a futárnál Utánvéttel történő rendelés esetén a futárnak kell kifizetned a rendelésed árát, az utánvét mi álljuk. A futárnál készpénzben és bankkártyával is tudsz fizetni.
 
  • Banki előreutalással. Banki átutalásra is van lehetőség, ebben az esetben válaszd ki a banki átutalás menüpontot a rendelésed lezárásakor. Ezt követően egy visszaigazoló e-mail fogsz kapni tőlünk rendelésed megerősítéseként, melyben elfogjuk küldeni neked ez utaláshoz szükséges adatokat. A közleményben minden esetben tüntesd fel a visszaigazoló e-mailben kapott rendelési számod.
 
  • Személyes átvétel esetén showroomunkban készpénzzel és bankkártyával is ki tudod fizetni rendelésed. Annak érdekében, hogy megfelelően fel tudjunk készülni látogatásodra, kérlek egyeztess előre időpontot velünk az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

+36 1 800 0110

(Hétfőtől Péntekig 9:00-17:00-ig)

hello@roomfive.hu

Fogadni munkanapokon 9 és 17 óra között tudunk Budapesten a XIII. kerületi Frangepán utca 12.-ben lévő showroomunkban, ahol lehetőséged van személyesen is megtapasztalni a roomfive élményt.

Rendszerünk Master Card, Maestro, Visa és Visa Electron típusú bankkártyákat tud elfogadni online fizetés esetén.
Szállítás

Többféle szállítási módból válogathatsz, attól függően, hogy mennyire gyorsan szeretnéd, hogy megérkezzen hozzád rendelésed.

Aznapi express szállítás - csak Budapesten belül elérhető. Még mindenképp ma szükséged van a termékre? Semmi gond, erre is van megoldásunk, amennyiben 12 óráig leadod rendelésedet.

DPD Classic Express: Másnapi garantált kiszállítás Csak rendeld meg és már másnap garantáltan meg is érkezik a csomagod.

DPD Classic : 2-4 munkanap

Személyes átvétel : Amennyiben személyesen szeretnéd átvenni új szerzeményeidet, egyeztess velünk előre időpontot annak érdekében, hogy megfelelően fel tudjunk készülni látogatásodra. Ezt megteheted az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

+3618000110

(Hétfőtől Péntekig 9:00-17:00-ig)

hello@roomfive.hu

Fogadni munkanapokon 9 és 17 óra között tudunk Budapesten a XIII. kerületi Frangepán utca 12.-ben lévő showroomunkban, ahol lehetőséged van személyesen is megtapasztalni a roomfive élményt. Amennyiben rendelésedet 12 óráig leadod nálunk, még a rendelés napján át tudod venni nálunk, egyéb esetben is már a rendelést követő munkanaptól összekészítve fog várni rád a showroomunkban.

A szállítási djak árai a kövekezőképpen alakulnak: 

Aznapi Express szállítás

 

 

5000 HUF

 

a termék még aznap kiszállításra kerül

 

DPD Classic

990 HUF2-3 munkanap
DPD Classic express1990 HUFa rendelést követő munkanap
személyes átvétel a bemutatótermünkben  ingyenes a rendelés leadásától számított 2 órán belül átvehető ) 

Amennyiben rendelésed összértéke meghaladja a 10 000 HUF-os összeget, a szállítási költségedet mi álljuk.

 

 

Igen, amennyiben előre jelzed számunkra a rendelési számmal felszerelkezve más is felveheti helyetted a csomagodat nálunk. Ezt jelezni az alábbi elérhetőségek valamelyikén tudod: +3618000110 (Hétfőtől Péntekig 9:00-17:00-ig) hello@roomfive.hu

Utólag fizetendő csomagodat 4 munkanapig tudjuk őrizni számodra. Amennyiben jelzed felénk, hogy valamilyen okból kifolyólag csak később tudsz jönni, szívesen tovább tartjuk számodra. Amennyiben nem jelzel felénk és 4 munkanap után sem jössz el a csomagért rendelésed lemondásra kerül.

A szállítási djak árai a kövekezőképpen alakulnak:

  • Express szállítás futárszolgálattal: 5000 HUF a termék még aznap kiszállításra kerül
  • DPD Classic express szállítás : 1990 HUF, másnapi garantált kiszállítás
  • DPD Classic szállítás: 990 HUF, 2-4 munkanap
  • személyes átvétel a bemutatótermünkben (Budapest 1139, Frangepán utca 12-14.): ingyenes, a rendelés leadásától számított 2 órán belül átvehető )

Amennyiben rendelésed összértéke meghaladja a 10 000 HUF-os összeget, a szállítási költségedet mi álljuk.

A kiszállítás gyorsasága attól függ, hogy milyen szállítási módot választasz. Mi a roomfive-nál igyekszünk minden igényt kielégíteni, így többféle szállítási módból válogathatsz. Lehetőséged van aznapi szállításra (csak Budapesten, a rendelés napján 12 óráig leadott rendelések esetében), amennyiben azonnal szeretnéd a terméket. Másnapi garantált szállításra is van lehetőség. A standard szállítási időtartama 2-4 munkanap, amennyiben a kért árú raktáron van. Ha a külső raktárunkról kell megrendelni, akkor körülbelül 7-9 munkanap, de ezt minden esetben jelezzük a termékoldalon.

Igen, erre is van lehetőség. A külföldre rendelések szállítási költségek áraival kapcsolatos információkért kérlek vedd fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek valamelyikén: +3618000110 (Hétfőtől Péntekig 9:00-17:00-ig) hello@roomfive.hu

A Fiókom-ban, a Rendeléseim menüpont alatt a tracking számod segítségével nyomon követhető, hogy éppen merre jár a csomagod. Ha nincsen fiókod nálunk, akkor a futárszolgálat weboldalán az e-mailben kapott tracking szám segítségével tudod nyomon követni csomagodat.

E-mailben fog érkezni az örömhír, hogy csomagod átadásra került a futárszolgálatnak.

Csomagodnak legkésőbb a rendelés visszaigazolásától számított 4 munkanapon belül meg kell érkeznie hozzád, amennyiben a kért árú raktáron van.Ha ez nem történik meg, kérlek elsőként nézd meg a “Saját fiókom”-ban a “Rendeléseim” menüpont alatt a rendelésed státuszát, majd vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal és csomag azonosító számod segítségével érdeklődj csomagod hollétéről. Ha ezek után sincs nyoma a csomagodnak, akkor kérlek lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

+3618000110 (Hétfőtől Péntekig 9:00-17:00-ig)

hello@roomfive.hu

Csere

Az élet néha tartalmaz váratlan fordulatokat, mi ezt a roomfive-nál nagyon jól tudjuk, így ha mégsem jó a választott méret vagy szín, biztosítjuk számodra a termék visszaküldésének lehetőségét 30 napig. Higiéniai termékeket, azaz törölközőt, ágyneműt, fürdőköpenyt valamint a testápolási szereket csak bontatlan csomagolásban tudunk visszavenni. Minden más terméket hibátlan és használatlan állapotban juttass vissza hozzánk. Ha kisebb értékű termékre szeretnéd kicserélni a rendelést, a különbözet fiókodban jóváíródik, és legközelebbi vásárlásodból levonásra kerül.

A termék visszaküldésének menete:

Első lépésként vedd fel kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal (telefonon/e-mailben) és jelezd, hogy cserélni szeretnéd a terméket, munkatársaink rögzíteni fogják kérésedet és el fogják kérni a cseréhez szükséges adataidat.

Ezt követően a visszaküldés menete: Töltsd le a visszaküldési nyomtatványt ITT, nyomtasd ki és töltsd ki. Csomagold be a terméket az eredeti csomagolásban és tömőanyaggal, majd mellékeld a vásárláskor kapott számlát és a fenti nyomtatványt. Juttasd el hozzánk az alábbi címre: ROOM five Kft. 1139 Budapest Frangepán utca 12.

Futárunk kapcsolatba fog lépni veled és fel fogja venni a csomagot nálad egy előre egyeztetett időpontban. Mikor a termék visszaérkezik hozzánk, 2 munkapon belül feladjuk a cserecsomagot és küldeni fogjuk neked az általad választott új terméket, amennyiben az készleten van. Ha a termék esetleg nem lenne készleten, akkor értesíteni fogunk arról, hogy mikor várható beérkezése külső raktárunkról. Kérlek tüntesd fel a visszaküldési nyomtatványon, hogy mire szeretnéd cserélni a terméket.

Cserére természetesen személyesen is van lehetőség, ha ellátogatsz hozzánk a showroomba. Fogadni előzetes bejelntkezés alapján tudunk munkanapokon 9 és 17 óra között Budapesten a 1139 Frangepán utca 12 -ben.

Felhasználói fiókom
A kívánságlistán termékeket menthetsz el. Ha valami megtetszik, csak klikkelj a jobb felső sarokban látható “szívecske” ikonra! A kívánságlistát, mint ajándékötletet, vagy inspirációt akár meg is oszthatod barátaiddal/ismerőseiddel. A kívánságlistáról bármit a Kosárba is helyezhetsz. A termékeket a kívánságlista két hétig tárolja.
A roomfive.hu főoldalon, a jobb felső sarokban kattints a “Fiókom” ikonra. Gépeld be a kért adatokat. A végén kattints a “Fiókom” létrehozása” gombra. Jól jegyezd meg vagy írd fel magadnak a belépési azonosítódat , ezzel tudsz majd belépni a saját fiókodba.
Termékkel kapcsolatos információk
Törekszünk arra, hogy az összes látható termék készleten legyen. Ha valami mégis éppen elfogyott, az két héten belül szállíthatóvá válik- ezt minden esetben jelezzük a termék mellett.
roomfive